Monday 1 January 2018

Selamat Tahun Baru 2018.

Selamat Datang Tahun Baru 2018. Masing-masing sudah memahatkan dan bersedia dengan azam baru. Alhamdulillah saya juga berharap untuk mendapat kehidupan yang lebih baik dari tahun sebelumnya.
Mari berkenalan dengan produk penjagaan kulit Mary Jardin yang telah saya cuba dan pakai selama 5 bulan. Alhamdulillah saya serasi dan saya ingin  berkongsi dengan rakan-rakan bloggers lain mengenai kebaikan dan kelebihan produk ini.
Mary Jardin diasakan oleh seorang doktor muslimah tempatan yang bernama Dr Maryam Al-Batul Azizuddin. Beliau seorang doktor yang kini telah bergelar Usahawanita dalam usia yang muda. Sanggup meletakkan jawatan sebagai seorang doktor dan menceburkan diri dalam dunia perniagaan.Bersama-sama suami Dr Athiq membina empayar Mary Jardin sehingga kini.
Produk ini adalah produk yang bebas bahan kimia merbahaya dan semulajadi. Kelihatan mewah kerana bungkusan dan cara pembuatan tetapi harganya agak murah berbanding produk semulajadi yang lain. Saya percaya ramai mampu milik produk ini tanpa perlu mengeluarkan wang yang banyak untuk memiliki produk semulajadi dan ianya setanding produk antarabangsa.
Ianya mudah diguna pakai kerana hanya mempunyai 4 produk penjagaan kulit. Sangat sesuai untuk wanita berkerjaya dan surirumah yang sibuk.
Bertemakan Lavender produk penjagaan kulit Mary Jardin didatangkan dengan 4  rangkai yang Utama:

1. Sabun pencuci muka Mary JArdin

2. Face Oil

3. Detox Clay Mask

4.Face Collagen Serum SPF 30.

No comments:

Post a Comment