Tuesday 2 January 2018

Face Collagen Serum Mary Jardin

Pernah tak bangun pagi celik2 mata je hadap cermin? selalukan..tapi lepas tu terkejut sebab tgk muka ada jeragat....rasa stress! maklumlah umur dah meningkat...hormon pon berkurang...tanda-tanda penuaan pon dah nampak...
lepas ni boleh try Face Collagen Serum Mary Jardin.
Ada 7 kelebihan yang saya nak kongsi dengan semua.
Boleh baca dan hadamkan...lepas ni tak mau stress lagi...jom cantik sama sama... kita guna Face Collagen Serum Mary Jardin

Penggunaan kolagen serum semakin meluas di era moden ini. Ramai wanita mementingkan penjagaan kulit secara semulajadi. Terutama sekali wanita yang berumur 30 tahun ke atas di mana tanda tanda penuaan mula kelihatan di muka.
Kolagen terhasil secara semulajadi oleh badan kita. Namun ianya semakin berkurang dengan peningkatan usia.

Ramai diantara kita tidak tahu kelebihan penggunaan serum ini. Kolagen sangat penting untuk membentuk keanjalan kulit. Kolagen yang berasal dari ikan salmon ini berupaya menghilangkan kesan atau garis penuaan di tepi mata dan juga dahi.
Melalui omega 3 yang terkandung di dalam ikan salmon ini dapat membaiki dan memulihkan struktur kulit yang rosak. Menggalakkan penghasilan kolagen semulajadi untuk membantu kulit lebih sihat. Sekarang dah tahu kan kenapa Serum Collagen ni agak mahal. Bukan senang nak esktrak kolagen dari Ikan Salmon. Tambahan pula Collagen yang terbaik adalah dari ikan Salmon.
Ini kerana saiz Collagen Salmon adalah 1-2 nm manakala saiz pori manusia pula adalah 80nm. Jdi collagen ini mudah diserap oleh kulit kita tanpa perlu rasa melekit.

Selain itu kolagen ini mengandungi Vitamin C yang melindungi kulit dari sinar UV.
Mengurangkan pigmentasi dan bagus untuk merawat kulit kering, kusam dan jerawat.
Kolagen ini juga berupaya merawat dan memudarkan jeragat dengan penggunaan yang konsisten dan berterusan. Ianya sangat sesuai untuk semua jenis kulit dan tidak mengandungi bahan kimia yang merbahaya.

Penggunaan terbaik adalah dengan menyapu sedikit ke  muka dan leher yang telah dibersihkan dua kali sehari.
Kesan penggunaan kolagen ini dapat dilihat  seawal 28 hari. Bukan mudah nak cantik ambil masa juga.Yang penting istiqomah dan sabar.

Image result for face collagen serum mary jardin

No comments:

Post a Comment