Monday 29 January 2018

Hidup Sihat dengan Yoga

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
lama betul saya tidak menjenguk blog saya ini.kiranya lama tidak dikemas kini.
hari ini saya ingin berkongsi pengalaman saya melakukan senaman yoga di Upward Yoga. Sebuah studio yoga yanag terletak di Saujana Resort Subang.
Dimiliki oleh seorang wanita melayu yang diberi nama Nini Ahmad. Beliau seorang pengajar yoga yang terkenal dan bertapak di bumi Malaysia ini lebih dari 10 tahun.
Saya sangat berpuas hati kerana studìo ini membolehkan saya membuat senaman yoga dengan selesa kerana ia memberikan kemudahan ibu seperti saya membawa anak kecil. Di sini ada satu sudut untuk kanak- kanak bermain dan permainan disediakan.
Jadi saya tidak risau dan boleh menumpukan perhatian.
Bayaran yang dikenakan agak murah iaitu RM30/sejam.Tiada yuran bulanan dikenakan hanya datang dan pembayaran dilakukan selepas tamat kelas.
Saya mengesyorkan ibu ibu mencuba senaman yoga ini kerana banyak kebaikannya kepada kaum wanita.Terutama sekali yang banyak melahirkan dan menyusukan anak. Saya percaya yoga bukan sahaja dapat meningkatkan tahap kesihatan diri malah meningkatkan motivasi diri.




Image result for upward yoga
Image result for upward yoga

No comments:

Post a Comment